Grafički dizajn povezuje fotografije, tipografiju, ilustracije, video isječke i ostale elemente u jedinstvenu sliku koja privlači pozornost čitatelja i svih onih koji su zainteresirani za neki proizvod ili uslugu koja se nudi.

Jednostavnije rečeno, grafički dizajn na više različitih načina poboljšava razinu i kvalitetu poslovanja.

Prednosti grafičkog dizajna u marketingu

  • predstavljanje marke proizvoda koja se nudi na tržištu odnosno kreiranje vizualnog identiteta: jedan od važnijih čimbenika koji utječe na stvaranje emocija kod korisnika odnosi se na odabir i stvaranje odgovarajućeg loga. Logo pridonosi stvaranju vizualnog identiteta, a istraživanja su pokazala da ljudi upravo vidom pamte najviše stvari. Zato je važno imati kvalitetno izrađen logo koji će potaknuti korisnika na razmišljanje i prenijeti mu poruku.
  • isticanje i razlikovanje od konkurencije: jedinstveni dizajn neke publikacije, proizvoda ili mrežnog mjesta čini ih drugačijim od ostalih. Upravo to je cilj grafičkog dizajna, vizualno se razlikovati od ostalih proizvođača ili tvrtki. Zanimljiva i kreativno osmišljena ambalaža proizvoda prvo je što će primijetiti potencijalni kupac.
  • povećavanje prodaje: kvalitetan grafički dizajn pridonosi većoj vidljivosti proizvoda ili usluge. Bolja vidljivost pomaže u stvaranju veće publike, a samim time povećava se i prodaja.
  • izgradnja kredibiliteta: dobro osmišljeni proizvod ili brend pomaže u stvaranju profesionalne djelatnosti. Ako proizvod ili tvrtka “izgledaju” profesionalno, logično je da će se povećati razina povjerenja između tvrtke (proizvoda) i kupca. Sve to opet vodi ka uspješnijem poslovanju jer povjerenje ima veliku ulogu u uvjeravanju kupaca u kvalitetu nekih usluga ili proizvoda.

Grafički dizajn ima veliku važnost ne samo u “tradicionalnom” marketingu odnosno marketingu proizvoda ili usluga u stvarnom svijetu nego i u digitalnom marketingu. Radi se o složenom, ali nadasve zanimljivom konceptu stvaranja vizualnog identiteta, stoga je iznimno važno da posao grafičkog uređenja obavljaju profesionalni i kvalificirani stručnjaci koji će svojim znanjem i iskustvom uspješno kombinirati slike, tekstove, veličinu i oblik slova, raspored sadržaja i ostale sastavnice grafičkog dizajna u jednu cjelinu.