Ključ uspjeha svakog poslovanja je stvoriti emocije kod korisnika i poslati određenu poruku koja će istog potaknuti na kupnju proizvoda ili traženja usluge. S obzirom na navedeno, potrebno je izraditi kvalitetnu web-stranicu koja mora sadržavati sve bitne elemente kao što su podatci o pojedincu ili tvrtki, opisi djelatnosti ili usluga koje se nude, web obrasci za korisnike, galerija fotografija i sl. Na kraju, ali ne manje važno, stručnjaci savjetuju da sadržaj odnosno tekst igra glavnu ulogu u odašiljanju prave poruke. Iz tog razloga nužno je redovno objavljivati tekstove. No, ne bilo kakve tekstove, nego one koji su usko vezani za tematiku web-stranice. Osim toga, tekst je potrebno dodatno urediti kako bi izgledom i sadržajem bio što zanimljiviji čitateljima te kako bi se isti optimizirao za web tražilice čime se direktno utječe na “ranking” web-stranice.

Savjeti za uređenje tekstova prema SEO smjernicama

  • istraživanje ključnih riječi: pomoću namjenskih alata potrebno je istražiti koje ključne riječi korisnici najčešće koriste pri pretraživanju pojmova vezanih za tematiku web-stranice. Dobivene ključne riječi koriste se u članku.
  • pravilno korištenje ključnih riječi: ključne riječi moraju se protezati kroz članak u optimalnom broju ponavljanja. One se tako koriste u naslovu članka, u prvom odlomku, u podnaslovima, u opisivanju linkova, u ostatku sadržaja članka te u meta opisima.
  • uređenje teksta: tekst je potrebno podijeliti na nekoliko podnaslova, a važno je da svaki odlomak bude samostalna i jezgrovita cjelina.
  • korištenje linkova: SEO članak mora imati interne linkove (one koje vode na drugi dio web-stranice u okviru iste domene). Ne manje bitni, tu su i vanjski linkovi koji usmjeravaju čitatelja na neka druga mrežna mjesta iste ili slične tematike.
  • sadržaj mora biti točan, smislen, potpun te gramatički i pravopisno ispravan.
  • stavljanje slika i video isječaka: korištenje slika i videa također potiče bolju poziciju web-stranice na tražilicama.
  • redovno ažuriranje bloga: kako bi se web-stranica optimizirala za tražilicu, potrebno je redovno objavljivati članke. Tako će Google, Bing i ostale tražilice znati da je određena web-stranica i dalje aktivna.