Savjeti za SEO u 2019. godini

Kao što se svakodnevno događa napredak i razvoj tehnologije, isto tako i Google često ažurira svoje algoritme, osobito one koje se tiču SEO-a. SEO je kratica za Search engine optimization koja označuje optimizaciju tražilica. Kvalitetnim SEO-m povećava se broj posjetitelja na određenoj web-stranici i potiče se bolji ranking iste na tražilici. Tijekom godine Google napravi više od 500 promjena, stoga je iznimno važno biti upoznat barem s nekima od njih jer upravo te promjene određuju strukturu web-stranice i sadržaja koji se nalazi na njoj. Osim toga, SEO pridonosi kvaliteti web-stranice.

Savjeti za SEO u 2019. godini

  • kvalitetan sadržaj: potrebno je redovno stvarati i objavljivati nove sadržaje koji su relevantni za tematiku web-stranice. Nikada se ne smije skretati s teme jer u tom slučaju Google neće shvatiti koja je stvarna svrha iste.
  • izrada bloga: sadržaj se može objavljivati u obliku novosti ili bloga. Blog se svakako više preporučuje jer je to jedan od najboljih načina za izravnu komunikaciju s korisnicima. Pisanje bloga pomaže u privlačenju većeg broja potencijalnih korisnika odnosno kupaca ili tražitelja usluge. Kao dodatak blogu preporučuje se postavljanje kvalitetnih slika ili videozapisa.
  • dijeljenje sadržaja ili web-stranice na društvenim mrežama: društvene mreže danas su stekle ogromnu popularnost zato što omogućuju dijeljenje i komentiranje sadržaja, postavljanje fotografija i stvaranje albuma i sl. Ako je sadržaj s neke web-stranice popularan na društvenim mrežama, Google će indeksirati tu stranicu puno brže u usporedbi s ostalim mrežnim mjestima.
  • link building: link building je još jedna novija komponenta SEO strategije. Riječ je o vanjskim linkovima odnosno linkovima s nekog drugog kvalitetnog mrežnog mjesta koji vode na tu istu web-stranicu. Kvalitetan vanjski link pridonosi boljem rangiranju web-stranice na Googleu.
  • usredotočenost na korisnika: na web-stranici je potrebno koristiti određene ključne riječi koje će se optimalno provlačiti kroz sadržaj na blogu. Nužni su i linkovi prema van koji će korisnicima dodatno pojasniti neki pojam korišten u tekstu.