Trendovi tipografije za 2019. godinu

Tipografija je oduvijek imala važnu ulogu u promoviranju ili dizajniranju nekog proizvoda. Ljudi postaju sve više svjesni svega što ih okružuje, pa tako i tipografije i grafičkog dizajna općenito.

Fontovi odnosno tipografija predstavljaju jedan od najučinkovitijih načina za komunikaciju. Kreativni fontovi prenose poruke, no ono što je još važnije, vizualno utječu na ljude i izazivaju određene emocije. Tipografija vas može nasmijati, može probuditi osjećaje nostalgije i sl., a sve s ciljem poticanja krajnje akcije korisnika odnosno kupovine proizvoda ili traženja usluge.

Zbog toga je nužno pratiti najnovije trendove tipografije.

Trendovi tipografije za 2019. godinu

  • podebljani fontovi: u 2019. godini raste popularnost podebljanih fontova (bold) pomoću kojih će se dodatno naglašavati ono najvažnije iz sveukupnog dizajna. Podebljani font čini logo upečatljivijim, a plakati i letci bit će vidljivi i iz daljine. Osim toga, takvi fontovi daju određenu osobnost web-stranici na kojoj se koriste.
  • minimalno korištenje sans serif fontova: sans serif fontovi su oni koji nemaju serif odnosno detalje na završetcima nekih slova. Ovakvi fontovi stvaraju osjećaj smirenosti i jednostavnosti te su idealni za korištenje na ambalažama proizvoda.
  • vintage fontovi: što više ulazimo u budućnost, sve se više teži prošlosti. Barem kada je u pitanju grafički dizajn. Vintage font čini određeni logo elegantnim te stvara dojam ozbiljnosti, čemu se zapravo i teži. Ovaj oblik fonta idealan je kada se u suvremenom svijetu želi utkati malo klasičnog duha.
  • outline fontovi: su oni koji kombiniraju linije i krivulje kako bi se definirao vanjski rub slova. Bez obzira na to žele li se istaknuti određene riječi na plakatu ili se teži tome da se cijela struktura doima prozračnom (bijela slova, crni rub), outline fontovi pravi su odabir.
  • neobični fontovi: u 2019. godini raste popularnost neobične tipografije. Ljude jednostavno privlači čudna, neočekivana i neujednačena slika. Neobični fontovi savršeni su za dizajniranje ambalaža onih proizvoda kojima se želi staviti osmijeh na lica korisnika. Idealan primjer je i onlinecasinos.hr, gdje se vide neobični fontovi te slotovi koji svojim dizajnom privlače korisnike.